Pingviner
”Jag tänker ofta på pingviner”. Så heter boken av Marianne Stalbohm-Stieger som jag precis avslutat. Boken är vad jag skulle kalla en ”Deckarfeelgood”. Jag hittade boken i biblioteket och kände genast att den måste jag läsa. Den handlar ju om pingviner och min fascination för pingviner har jag beskrivit i […]